Συχνές Ερωτήσεις
Θα λάβετε ακριβώς το ίδιο προϊόν το οποίο έχετε προσθέσει στην παραγγελία σας.Οι φωτογραφίες μας είναι επαγγελματικές έτσι ώστε να μην υπάρχει μεγάλη απόκλιση στα χρώματα των προϊόντων.Παρόλα αυτά λόγω του φωτισμού και της επεξεργασίας της φωτογραφίας μπορεί να υπάρξει μια πολύ μικρή διαφοροποίηση.
Στο δέμα που θα λάβετε θα υπάρχουν όλα τα νόμιμα παραστατικά όπως το δελτίο παραγγελίας και η απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.Το δελτίο παραγγελίας σας αποστέλλεται αυτόματα μέσω email μόλις ολοκληρώσετε την αγορά σας.
Στην περίπτωση επιστροφής κάποιου προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να γίνει αντικατάσταση, αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων.Σε κάθε περίπτωση το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση μαζί με την συσκευασία του και να μην έχει ανοιχτεί.
Αν κάποιο από τα προϊόντα μας έχει εξαντληθεί συνήθως μετά από μερικές μέρες θα είναι πάλι διαθέσιμο για εσάς.Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email έτσι ώστε αν κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο να κάνουμε για εσάς προ-παραγγελία.
Μπορείτε να δείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας στον προσωπικό σας λογαριασμό στην καρτέλα ¨Παραγγελίες”. Αν κάνατε την αγορά σας σαν επισκέπτης, κάθε φορά που η παραγγελία σας αλλάζει κατάσταση θα λαμβάνετε ενημερωτικό email με την εξέλιξή της.
Επίσης μπορείτε να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας στην καρτέλα “Εύρεση Παραγγελίας”